BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

AKU WANITA BIASA


Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut ghairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

●▬▬▬๑۩------۩๑▬▬▬●

Ya! Aku bukan wanita yang luar biasa. Aku wanita biasa. Adakalanya aku kuat menempuhi semuanya. Adakalanya aku lemah dalam menempuhi sesetengah perkara. Mungkin adakalanya aku keliru dengan apa terjadi dan mungkin adakalanya ada hal2 yang tidak mampu aku luah melalui kata-kata.

Adakalanya, Aku tidak mampu memuaskan hati setiap yang mendampingi aku. Adakalanya, aku cuba untuk jadi terbaik biarpun itu diluar kemampuan aku. Tapi, Aku tetap mencuba. Aku penat. Aku lelah. Tiada siapa tahu kecuali-Nya.

Mulut yang meluahkan tidak mampu menanggung beban yang dipikul. Cuma satu mampu ku katakan.

Sorry, I'm Not Perfect!

Hanya itu satu-satunya word yang cukup untuk difahami........

0 comments: